مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 06:452024-01-09فرهنگي

گفت وگوی تفصیلی با تهیه کننده «ضد»| محمدرضا شفیعی:فیلم سفارشی لزوما بد نیست


محمدرضا شفیعی تهیه کننده فیلم سینمایی «ضد» با تاکید بر اینکه اساسا جریان نفوذ به خصوص در کشوری مثل کشور ما که دشمن زیاد دارد تمام نشده است و هیچ وقت هم تمام نمی شود، - خبرگزاری فارس ـ گروه سینما ـ سجاد رضایی مقدم: آثار استراتژیک سینما موضوعاتی را مطرح می کنند که شاید بیان شدنشان در قالب هنر هفتم ارزشی بیش از ساخت یک فیلم معمولی داشته باشد.

موضوعاتی تاریخی که نگاشت سینمایی آنها می تواند باعث عبرت از تاریخ شود، قطعا در زمره همین آثار قرار می گیرند، حالا سینمایی ضد یکی از وقایع مهم تاریخ انقلاب اسلامی را روایت می کند و در خلال روایت حادثه هفتم تیر و ترور شهید بهشتی و یارانش به موضوع مهم نفوذ می پردازد.

در همین رابطه با محمدرضا شفیعی تهیه کننده این فیلم به گفت وگو نشسته ایم تا در رابطه با موضوع فیلم ضد و اصل نفوذ در سینما صحبت کنیم.

فارس: موضوع فیلم سینمایی ضد از کجا شکل گرفت و چه موضوعی از این فیلم برای شما به عنوان تهیه کننده جذاب شد؟ در پروسه پژوهش سریال شهید بهشتی به این نتیجه رسیدیم که خود حادثه هفتم تیر امکان روایت جداگانه دارد اگر بخواهیم سبقه قبلی شکل گیری این فیلم را  پیدا کنیم باید گفت که ما حدود 5 یا 6 سالی هست که درگیر  تحقیق و پژوهش سریال شهید بهشتی هستیم و در پروسه تحقیقاتی که در مورد زندگی این شهید می کردیم به یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تفصیلی با تهیه کننده «ضد»| محمدرضا شفیعی:فیلم سفارشی لزوما بد نیست

گفت وگوی تفصیلی با تهیه کننده «ضد»| محمدرضا شفیعی:فیلم سفارشی لزوما بد نیست